jednoduchá definícia pojmov z marketingu
Všimneš si fantastickú ženu na párty. Pristúpiš k nej a povieš: “Som
perfektný v posteli”
– to je direct marketing.
Všimneš si fantastickú ženu na párty. Pristúpiš k nej, vypýtaš si jej
telefónne číslo. Na druhý deň jej zavoláš a povieš:”Som perfektný v
posteli”
– to je telemarketing.
Si s kamošmi na párty a všimneš si fantastickú ženu. Jeden z tvojich
kamošov k nej pristúpi, ukáže na teba a povie: “On je perfektný vposteli”
-to je reklama.
Sadneš si do auta, pomaly krúžiš v meste a všetkým okoloidúcim zakričíš:
“Som perfektný v posteli.”
-to je spam.
Všimneš si fantastickú ženu na párty. Postavíš sa, skontroluješ či tvoje
sako a kravata sú ok, dáme otvoríš dvere, zdvihneš jej tašku, ktorá jej
vypadla z rúk, navrhneš jej odvoz domov tvojim autom a vtipným tónom
naznačíš: “Mimochodom, som perfektný aj v posteli”
– to je Public Relations – (PR).
A teraz to najdôležitejšie. Všimneš si fantastickú ženu na párty. Pristúpi
k tebe a povie ti: “Počula som, že si perfektný v posteli”
– to je BrandRecognition – spoznanie značky
Keď ti dotyčná po milovaní povie: “Ty si fakt perfektný vposteli”
– to je spokojnosť zákazníka.
A keď sa stane tvojou manželkou…
– to je vernosť značke.